Ne on Volvolla ajatelleet kuljettajaa ja hänen voimankäyttöä, high'lla joudut käyttämään omaa hauistasi enemmän, low'lla taas tehostin tekee enimmän työn ja hauis lepää. Itsekin ihmettelin aikoinaan tuota, mutta siinähän sitten manuskaa lukiessa huomasi sen noin päin olevan.
Omassa alimmalla tai keskimmäisellä asetuksella, vähimmällä tehostuksella vain radalla käyttänyt, jotta kaikki lisätehot (0,1hv ??
) koneesta saadaan eteenpäin vieväksi voimaksi, samaten ilmastointi pois.
Oma Summum vuodelta 2008, ja säädöillä kyllä selvä vaikutus.
Outo juttu, että kevyimmällä asetuksella tuntuisi olevan paras tuntuma eturenkaisiin - raskaammilla säädöillä ohjausvastus tuntuu jotenkin keinotekoiselta.
Samaa mieltä, tuntuma sellainen pökkelömäinen.