Kokeiltu toisella releellä joka otettu toimivasta autosta. Tosin seisonut vuosia. Sama tässä eli virta päällä vetää kynnet kiinni,startatessa irtoaa ja kaveri kun puristaa kynnet kiinni lähtee käymään ja pysyy hetken käynnissä kunnes sammuu. Saa pysymään käynnissä kun rämpyttää kynsiä yhteen vähän väliä ja pitää hieman kaasua.
Onko etuvaloille menevissä johtonipuissa mitään maajohtoja jotka vaikuttaisi moottorin sähköihin? Kontissa laatikossa kaksi lokasuojaan kiinnitettävää levyä mihin ilmeisesti saa naaras abikoilla maajohtoja. Täytyykö sytytyspääte ola kiinnitettynä koriin?Maadoittuuko runkonsa kautta?
Tein uuden maajohdon akulta moottorin korvakkoon 35mm kaapelilla ja korvakon toisesta pultista 16mm koriin.korvakon pinnat ja lohkon pinnat hiottu kiiltäväksi ja kuparitahna väliin. Lisäksi käytin kannen päästä maajohdot ja sen mustan laatikon irti ja hioin vähäisetkin hapettumat pois. Mikä on tämä musta metalli möykyn sisältävä loota? Kenties lyijyä?
Tulipa tekstiä
Edit. Onkohan jonkin sortin ajonesto? Hälytin löytyy ja virtalukon vieressä punainen ledi. Avain kuitenkin normaali siruton.
Edit. Lisätään vielä sen verran että autostahan oli ostaessa johtosarja irti moottorista,jakopää ja imusarja lihoina. Ykk anturin liitin ilmeisesti tulee vasemman etuiskarin luota tulevaan pistokkeeseen? Ei ainakaan kovin hyvin yltäisi kaasuläpälle. Startin nipusta liitin tyhjäkäyntiventtiiliin. Musta liitin yhdellä paksulla vihreällä johdolla menee ilmeiseti siihen nakutusanturille imusarjan alle?Lämpöanturilla valkoinen koneen peräpäässä ja musta lisäsuuttimelle koneen keskellä.