Anturi kehä vauhtipyörältä putsattu ja vaihettu toimiva lämpöanturi ruiskulle. Suuttimen tiivisteet vaihdettu. Ei vaikutusta. Tällä hetkellä ongelmana että käy helvetin rikkaalla ja ei kestä tasakaasua pätkimättä. Kaasua kestää polkea rajottajaan asti ja tyhjäkäyntikin suht ok. Mutta jos vaikka pitää tasakaasua parissa tonnissa niin alkaa kone hyppiä aivan kuin sytty pätkisi.
Seuraavaksi vaihdan alkuperäisen lambdan ja imm takaisin. Paikallaan nyt uudet tarvike lambda ja immu. Immun töpsän irrottamalla ei vaikutusta mihinkään.
Edit. Vaihdettu vanha imm ja lambda. Nyt pyörii tyhjäkäyntiä immun töpsä irrotettuna ja kun tökkää töpsän kiinni -> sammuu.tasakaasua ei töpsä irti kestä hytkymättä. Käytin sihti verkkoa uudesta immusta irti ja huomasin että piirikortilta tuleva kuumalangan muovi runko on poikki. Ilmeisesti pudonnut joskus lattialle.....muoviämpäri....uusi immu ei myöskään anna tyhjäkäynnillä jännitettä kolmos pinniin 0.1-0.3v enempää.
Ja osien vaihdon jälkeen sai tälläiset vikakoodit
1-2-1 MAP-anturi (imusarjan alipaineanturi) tai MAF-anturi (ilmamäärämittari) <- ilmeisesti se immu paskana
2-1-3 Täyskaasutieto kaasuläppäkytkimeltä puuttuu <-?
2-2-3 Tyhjäkäyntiventtiilin signaali puuttuu <-?
Pahoittelen yksinpuheluani

jos jollakulla halua lainata varmasti toimivaa immua iisalmen lähiseudulta niin privaa tulemaan.tai kiinostusta tulla ihmettelemään tätä perkelettä niin keitän pullakahveet
