Moi!
Ajattelin aloittaa kirjoittelee tänne omasta moottori projektista kun Volvon kori ei kerran oo pääsyvaatimuksena

Rakenteilla siis vapari B234. Moottorin ensimmäistä versiota on tehty halvalla ja teho tavoitteet on nyt 200hv takapyöristä, penkissä jossa F-ryhmän eskosta mitataan parhaimmillaan samoja tehoja.
Tähän mennessä on tehty, fb männät jyrsitty reunoja ja venttiilikolot. Lohkoa laskettu mäntä tulee 1.8mm yli lohkon, puristussuhde 11,4. Kansi vakio. Nokat täytehitsattu 11.5 nostoa asteet 304/296. Imupuolelle tulee Dellorto 45 vaakakaasuttimet. Pakosarja 4-1 , muokattu Balkin 8v volvon sarjasta.
Lohkona on B234 oma lohko kun sellainen sattu olemaan kannen alapuolella... Siitä pitääkin kysyä että kuinka tuosta voisi nostaa vähän öljynpainetta siinähän on pumpun vieres pultti jonka alla ilmeisesti tuo rajoitinventtiili. Onko kellään kokemusta minkä paksusta prikkaa vai miten tuo onnistuisi?