RallyBaron  Samppasport

240 Turbo moottorin johtosarja ,K-Jet lämpöaikakytkimen liitin

  • 4 Vastauksia
  • 1103 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Työn alla 240 Turbon moottori johtosarjoja, kun nämä alkuperäiseisten johtojen eristeet tahtovat murentua. Homma on oikeastaan aika selkeä, mutta yksi liitin ihmetyttää. Onko kaikissa tuo vanhan tyylinen liitin vai löytyykö sitä tavallista Junior Power timer liitintä (samanlainen kuin Boschin suuttimissa)




1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa temle

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 430
  • www.vrcf.fi
Katso dave barton sivu ja sieltä wiring harness kuvia ja numeroita.muistaakseni liitin sama kuin d jetis .valkoinen 2 napainen

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1540
  • www.vrcf.fi
myös b2xxet takinmainen lämpöanturi on tolla liittimellä

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2446
  • www.vrcf.fi
Ok, Volvolla oli näköjään iso kasa noita vanhoja antureita! Caprin K-Jetissä on jo Junior Timer liitin.

Liittimeen löytyy "abikot" ainakin Finjectorilta ja D-Jetin suutimen liitinhän tuo on.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1540
  • www.vrcf.fi
https://www.vekoy.com/ Muistaakseni näin joskus myös tuolla

 

Futurez  Kulkukoira