Tjaah - näitä taas.
-Vääntö katoaa n. puolen tunnin ajon jälkeen - yleensä ekat 20min toimii mukavasti.
-Reilumpi kasunkäyttö, esm. ohitus mukana kuviossa vian tullessa.
-Joskus sytyttää vikavalon P0026, ei aina.
-Selkeästi nokka-akselin ajoitus pielessä, lämä tiskissä "möö"-ääntä ja kiihtyvyys heikko.
-Kun vika ei ole päällä niin n. RPM2000-kohdan väännönnousu hieman kulmikas - pitää pienen tauon / nytkäyttää.
-Kylmänä ohjaussolenoidin vastusarvo about kohdallaan - lämpöisenä ei mitattu.
-Perinteisesti öljylaatu&vaihtoväli sellainen ettei pahemmin ole koneista mitään jumittavia mömmöjä löytynyt.
Magneettiventtiiliähän tässä ekana epäilee ja kunhan kelit lämpenee niin varmaan putsaan sen / yritän joskus saada mitattu lämpöisenä. Vaan millaisia oireita itse feilaava CVVT antaa? Paljonko sitä päittäisvälystä sai olla ja mistä se mitattiin? Onko tällainen tehonpuutos korjaantunut ohjaussolenoidi vaihtamalla?