Ensinä se ura tarttee putsata pirun hyvin, ja myös tuo osa mistä kohtaa kumi jaa mäntää vasten, ne voi helposti olla turvonnut ruosteesta ja olla siksi pirun ahtaita. Dremeli ja teräsharjalaikka on hyvä viimeistely, alkuun voi ajaa ihan raakasti katkasulaikalla isompia vek. Tai muulla spezial-toolssilla.
Itse asennuksessa itse olen todennut vähiten kamalaksi ratkaisuksi putsata männät ja kumit huolella, sitten jarrukumirasvaa vain mäntään ihan pikkunen sipasu, venytät tuon gummin männän alareunalle muutaman millin ja sitten ujuttaa kumin paikalleen siten että mäntä on hollilla ja torppaat männän paikolleen heti kun gummi asettuu kohdilleen. Toinen versio on se, että virittelet kumin ensinä vimosen päälle paikallensa, sitten teet esim piirtoheitinkalvosta tai muusta ohuesta, liukkaasta muovista kartion ja sillä tiputtaa männät paikalleen. Sitten kun hilut on saatu kohdilleen, niin raottelee vähän suojakumia männän urasta ja painaa jarrukumirasvaa alle ja taas on hyvä.
PS: minä heitin juur 2½ paria bendixejä romuun kun niissä tiivistekumit hirtti männät jumiin. Ja suurimmassa osassa kohdalle osuneita bendixejä on ollut aivan yhtä vammanen tuo pölysuoja, niitä on molempia malleja niitä bendixei.