Öljypohja tuli alkuviikosta vaihdettua.
Aika helppo nakki, ahtoputki irti ja öljynjäähdytin pohjasta irti, siinäpä suurimmat. Hyvin mahtuu irrottamaan.
Varmaan ajallisesti kauiten meni tiivistepintojen puhdistamiseen.
Kuten Kulmamies aiemmin tiesi sanoa, lohkon ja pohjan väliin tuli kaksi tiivisterengasta ja jäähdyttimen liitokseen toiset kaksi.
Hintaa tiivisteille jäi n.45€ sisältäen öljytikun putken tiivisteen.
Liitospintaan tuli Permatex Supra Black-tiivisteliimaa ohut kerros.
Samalla tuli havaittua että vaihteiston alimmaisen tuen toinen pusla on huomattavan väljä ja vaihdoin tuen puslineen uuteen.
Nyt olis muutama sata kilometriä ajeltu eikä vuotoja näy.
Vaikka alakerta ei öljypohjan rikkouduttua varsinaisesti ehtinyt ilman öljyä pyöriäkään, niin laitoin varmuudeksi uusien öljyjen sekaan RVS D6 -aineen, jos ei siitä muuta hyötyä ole niin ainakin korvien välissä on mielenrauha laakerien puolesta

Pohjapanssari on sen verran risa että uusiks menee, alvadi.ee näyttää myyvän edullisesti..