Noi puristuksethan oli ihan ok:t.
(ainakin siitä näkökulmasta että ne oli hyvin tasaisia.)
Muistan lukeneeni haynesin kirjasta että 12 ois joku hyvä lukema.... Mutta muistini on mitä on.
Ja sama huono muisti muistaa että yksi pytty saa olla 12 ja vierinen 10 ja se ois vielä volvon toleranssien mukainen.
Noi tulpat viittaisi siihen että sulla on jäätynyt kampiokammion tuuletus ja korkea kampikammion paine on estänyt että turbon öljynpaluu öljypohjaan on saannut "vastusta" siitä.
Ja turbo on sitten työntänyt öljya.imuputkeen ja intercooleriin ja sitten sinulla löytyy öljya tulpissa.
(mun auto teki viime talvena tuon tempun mulla ja nyt talvellakin saman homman).
Tarkista siinä intercoolerissa onko se volvon alkuperäinen tyhjennysreikä pohjassa tukossa.
jos se on tukossa. "tökkää" se auki ja sieltä pitäisi valua vähän öljyä 
kun kampikammio on jäätynyt ja tukossa niin stefat voi joskus jopa työntyä ulos.
Öljynkulutus mulla kun tuo huohotus kettuili oli.....
noin 2l /1000km....
Ja pakoputken tuottamasa savumäärästä huomas minne se meni 
kuon sain huohotuksen kuntoon niin kulutus tai loppua siihen...
Puristuspaineet on hyvät juu.
Odotin, et olis ollut jostain pytystä renkaat menny, tai voihan sieltä öljyrenkaan olla kaput.
Kun tuo kone syksystä asti on syönyt öljyä, aina enevissä määrin.
Vimesillään vei 1litra/100km, eli helvetisti.
Tuossa kuunvaihteessa tosiaan jäätyi huohotin, sen jälk ei ookkaan ajeltu ollenkaan.
Välijäähyähän tuossa ei enää olekkaan toiminnassa, kun sieltä lähti alapääty kanervikkoon kokonaan.
Ahtoputkisto ei oo suuremmin öljyssä, eli tuskin turbo on isommin öljyä läpi ajanut.
Eikä ole aikaisemmin pöllytellytkään.
Bensaa tuo on myös vienyt reilummin, kun toinen lambda on kaput.
Eli, jotain konkreettista koneessa itessään on ketuillaan, tod näk öljyrenkaat romuna tms.