
Tässä olisi nykyhetkinen tilanne

Eli se käy ja liikkuu eteenpäin
Tyhjäkäynti oli aluksi hukantiellä, kaasuläppää säätämällä se kyllä löytyi-> saa ilmeisesti liikaa ainetta? Säädettävästä B-paineensäätimestä apua tähän vai jäikö immun koko liika pieneksi(3")? Tasakaasulla hiukan rykii välillä, kiihdyttäessä ei mitään ongelmia. Öljynpaluun laippa vuotaa hiukan oilia turbon kyljestä, laippa kait kierossa hiukan. Ahtoja tolla vakio kellolla tanko aivan lyhyenä ei ole kuin 0.5bar, letkuun bleederi väliin nousee johonkin 0.8-0.9, kellon jousi kai turhan löysä. Nyt olis vuorossa sitten öljyvuodon korjaus ja putkisto vähän kaipaa parantelua esim. parempaa vaimenninta, pitää kamalaa meteliä.

Se on unille, huomenna jatkuu. -->
Edit: Millainen B-paineensäädin tälläiseen ruiskuturboon sopii, kun itsellä ei ole harmainta aavistusta? Ja Laajakaistalambda lähtee tänään vielä tilaukseen jotta uskaltaa laittaa ahdot kohilleen
