Jos meinaa kutosen tehdä Strombergilla, niin silloinhan pitäisi olla B30

Aivan toimettomana ei ole tullut oltua tämän kanssa, vaan keulalla köllii nyt vakio B200E, M47 ja 13T halkosarjassa. Tuli ostettua tuollainen tekniikka kun LH-jetillista luovuttajaa ei halvalla löytynyt, turbo pyöri nurkissa ennestään. Ihan vain jotta sai ajokuntoon. Suuttimien o-renkaiden vaihdolla alkoi käymäänkin niin kuin kuuluu. Tein 3" DP:nkin, ei näille tehoille pienempi putki riitä

Ruiskun ja sytkän kun vaihtaa, niin sillähän ajelis kummasti. Eihän vaparin K-jetin määrämittarin ja kaasuläpän välinen kumipaljekaan kestä kummoista painetta. Hydroboostin poistin ja laitoin tilalle 960 tehostimen kun niitä kerran on sekä katselin muutenkin paikkoja läpi.
Aamupäivällä vaihdoin pyörät 745:stä ja kävin katsastamassa. Konttorille mennessä ajoin jarruista pintaruosteet pois ja kävin mittaamassa päästöt. Muuta moitittavaa inssi ei löytänyt kuin oikean alapallon pienen välyksen, vaihtaa kunhan joutaa. Voisi tuupata jälleen myyntiin kunhan saa otettua uudet kuvat.
Edit. 19.3.
Äsken lähti uuden omistajan matkassa kohti uusia seikkailuja.