Kuten tuonne muihin menopeleihin kirjoittelinkin, käyttis tuli myytyä ja volvo oli otettava ajoon.
Ennen sitä tuli vklp laitettua letkulämppäri autoon. Toimivuutta testaillaan parasta aikaa.

Sisähaaraa en laittanut. Tuo on bilteman malli, sillä se mahtui helpoiten alavesiletkuun, tässä siis ei ole kiertovesipumppua. Pistoke tälle löyti sijaintinsa puskurin aivan alaosasta, kuskin puolen nurkasta.

Laitoin sitten omaksi mielenrauhaksi öljynpainemittarin kojelautaan, joskin bilteman mittariin. Kaippa se silti parempi on kuin mitään. Iso kierroslukumittari ei toiminut ja vanhakin meni rikki, joten kierroslukumittarin tilalle oli jotain keksittävä. Nyt vain turbosmartin mittari pomppaa liikaa silmille, joten sen tod. näk. vaihdan johonkin vastaavaan retrompaan.


Suojasin anturille menevät johdot bensaletkulla, jota oli hyllyssä. En tiedä oliko tarpeen, mutta ajattelin että ahdin pakosarjoineen kuitenkin lämmittää paikkoja melko mukavasti niin josko tuo edes vähän auttaisi.
Sitten vain nesteiden pikainen tsekkaus, pinnoille Bilt Hamberin Auto QD ja auto ajoon. Konehuone jäi pesemättä, mutta ihan ok kuntoon jäi nyt tällä erää.



Tällä nyt siis ajellaan toistaiseksi, ellei jotain kivaa tule myyntiin.