Liukumia pidetty ja askarreltu mittarit paikalleen, samoin ratio alalokeroon.
Biltemasta halppis mittarit, nämä saatavuuden ja hankintahinnan vuoksi tällä erää. Laajakaista tulee aikanaan jännitemittauksen tilalle. Laajakaista jäi hankkimatta tällä erää, ihan puhtaasti säästösyistä.
Kovalevyyn hahmottelua. Mulla siis ei ollut tuota taustalevyä, jonne mittarit kiinnitetään, niin joutu hiukan soveltaa.
Testisovitus.
Like a glove.
Sitten radio pois ja alalokeron säilytyslokero sai väistyä radion tieltä. Millipiikkisestä pellistä kehikko ja niskaan hiilikuituteippiä, ihan vaan siksi koska sitä oli ja maalaamaan en jaksanu tämän kanssa ruveta.
Sit vaan rojut läjään ja mittareiden testaus. Kovalevyyn vetäsin ennen asennusta mustan paukkupullomaalin niskaan niin ei paista missään tilanteessa tuolta alta. Tuon päällisosan kiinnitys tapahtuu siis orkkis kiinnityskynsillä. Kynsiin laitoin loctiten tiivistemassaa tököt, jotta kehys ei kolise/rämise.
Sitten tarkkoja kun ollaan, mittarien raot piti saada osumaan. Kiilasin raot kohdalleen ja antaa loctiten kuivaa ja hoitaa loput.

Aika hyvä, öljynlämpömittaria nostin vähän ulospäin tämän kuvan oton jälkeen.

Muuten asennus on kyllä mun mielestä hyvä, mutta ainut harmi on, että rundarissa on ledit, ja kaikissa muissa vanhan liiton polttimot (lue = keltaiset), jotka sopii mun silmään paremmin.

Tarkoituksena oli mahdolisimman OEM henkinen asennus ja mielestäni siinä onnistuin hyvin.