Tänään oli taas aika tehokas tallipäivä.
Kohdistin V90:n imusarjan kanteen, muotoilin hiukan kanavia ja läppäsin venttiilit.


Sit poikkasin viikolla ostamani k-jetti imusarjan tulevaa modausta varten ja hahmottelin jarrutehostimen väliin jäävää tilaa.

Jos jollai on tarpeettomana alumiiniset DCOE-laipat ni yv:tä vain..
c/c 90mm - Ø 45mmPoistin 240:stä termarin, huuhtelin jäähdytysjärjestelmän, kävin heittää 20km lenkin konetiskiaineet sisällä ja huuhtelin uudelleen. Joskohan lämpöjen noustelu alkais hellittää. Jotku paikkausaineet sinne oli kaadettu. Punaisia kivettyneitä paloja irtos noin desin verran, mm termariin oli vuorautunut paksu kakku.

Pesin paisarin vielä erikseen kun huuhtelun jälkeen sinne nousi mustaa ruosteen sekaista mönjää, joten taidan toistaa järjestelmä pesun vielä lähipäivinä.
Paisariin liettyneen moskan saa kätevästi irti kun laittaa irtonaiseen paisariin vähän vettä, pinelineä ja pari desiä hienoa seulottua hiekkaa. Sit vain raivoravistusta ja hiekka tekee tiskiharjan työn.
Tuskailin hetken vielä pakosarjan pulttien kanssa, mutta kun kaks ekaa sain nylkkäämään ni joutu luovuttamaan. Ei auttanu vaikka käyttin pilleillä punaisena ja sit jäähdytti kylmäspreillä.
