Nopee iskarien vaihto.. 8h painajainen.. mikään ei aukea ja jopa abs anturi jumissa.. patruunan peltimutteri ihan paskana iskarin varsi poikki ja hylsy hitsaten mutteriin ja isolla pyssyllä auki mutta vasta sitten kun pillistä kuumat tolpan päähän. Jarrupalat aivan loppu liukutapit kaikki jumissa. Jarrukilpiä ei saanu ehjänä lattialta nosteltua takasin kii kun muuttuivat tomuksi ku lekalla löin raidetankon päätä irti.
Mut nyt on uudet bilstein b4 ja uudet jouset rasvatut kääntölaakerit. Huomenna jarrupalat vaihtoon. Nyt tarvitsen pari olutta.
Voi kun tutun kuuloista...
Minulla meni ensimmäisella kerralla (430tkm tai jotain semmosta mittarissa) kevyt 7h korjaamotyökaluilla. Oli nosturit, kaasupilli, isot pulttikoneet, prässit, ruuvipenkit...
...mutta kun ei niin ei!

Viimeinen oljenkorsi oli "pillillä kuumaa ja paineilmataltta". Aina kun välillä kuumensi tolppaputken kevyen punertavaksi, niin kiertyi joitain asteita. Lopulta kun lähti, niin oli tolppa ottanut niin kipeää, että uusi peltimutteri piti varmistaa pistehitsaamalla.
Ei auttanut mikään perinteinen "naputtele vasaralla alasinta vasten". En ole ikinä ennen enkä tuon jälkeen nähnyt yhtähyvin yhteen nainutta mutteria minkään kanssa.