Olen. Olen myös purkanut kaksi moottoria, mihin oli kaadettu ko. mömmöjä.
Ei vain omien kokemuksien mukaan ole ollut näillä aineilla mitään ongelmia,
mikäli niitä käyttää oikein. Kuten jo sanoin, nesteet saatan hyvinkin vaihtaa ennen talvea (vaihtolistalla muutenkin). Keväällä sitten viimeistään vesijärjestelmän kunnollinen huuhtelu jollain aineella ja kennon + vesipumpun vaihto (vaihtolistalla muutenkin).
Joka perkeleen kerta tästä repeää tämmöinen keskustelu, kun joku sen mainitsee...

Itse en ole nähnyt vielä moottoria, josta olisi jotain hajonnut ko. mömmön vuoksi, mikäli sitä mömmöä on käytetty just eikä melkein oikein.
Isäukko sano aikanaan, että vaikuttaa jonkunverran minkälaista paikka-ainetta sinne laittaa (joutunut käyttämään näitä enemmänkin, kun aina ei ole aikaa/rahaa käyttöauton syylärin vaihtamiseen heti), kehoitti ettei missään nimessä semmoista "savi"sementtiä. Sillä tökötillä sai rellureuhkan aikanaan keittämään ja meni syyläri, kenno ja vesipumppu vaihtoon... Nestemäisillä paikka-aineilla ei ole ollut ongelmia isälläkään. Yhteensä kilometrejä paikka-aineet koneessa on hänellä takana vissiin noin miljoona kilometriä (siis yhteensä, kun lasketaan kaikkien tilanteiden kilometrit) ja yksi ainoa vaurio 90-luvulla (tuo rellureuhka).