Toivotan itseni tervetulleeksi tälle foorumille ja kiitän siitä heti

Heti alkuun sanon että vaikeat ja suuren työn omaavat työt/työstöt ei pelota, ovat siis tervetulleita: DIY on mieleeni

Asia koskee siis ilmaiseksi saamaani 86vm 240:stä mikä omaa siis B200K koneen, jolla on ajettu vain 215tkm

Olen sen verran saanut tietoa kalasteltua, että tuon ikäinen volvo omaa tuon heikoimman koneen, sisältäen siis 9mm kiertokanget ja thrust bearing (suomeksi, mikä laakeri?) on tässä koneversiossa keskellä kampiakselia.
Kymysys 1: saakoa ko. koneeseen h-profiilin 145mm kiertokanget?
Kymysys 2: tuon yllämainitseman laakerin sijaitessa keskellä kampiakselia, onko se suuri piikki peffassa, jos koneesta aikoo joskus ottaa hummia vaikkapa 300?
Kymysys 3: edelliseen kymysykseen liityen: voiko tuon ko. laakerin pesää/paikkaa vaihtaa ja jollain tapaa saada uudemman -89vm--> kampiakselin lohkoon paikalleen? (tämä siis jos tuo laakerin sijainti on kriittinen)
kiitän kaikkia vastauksia jo etukateen ja pahoittelen jos kysymyksiini on vastaukset tuolla jossain foorumin kätköissä, en hakemalla saanut mitään tulosta

EDIT: jättäkää turhat mielipiteet, niitä en muistaakseni pyytänyt.. kaipaan vain vastaukset noihin kolmeen (3) kysymykseen.. linkkejä saa jaella, kuten jo muutama tulikin
