Myö vedeltii kaverin kanssa pariin vinokkaan kanteen akkuporalla ja ees taas ja välillä myö avattiin venttiiliä. Aika nätit pinnat tuli
Venttiilit rupes pitämään kun käytettiin kunnon eri karkeuksisia tahnoja ja imukuppi menetelmää.
Ei ole tätäkään kapistusta ihan kokonaan unohdettu.. Ratapäiviltä sai keräiltyä hiukka motivaatiota tätä varten.
Vähän aikaa sitten ajelin kannen suoraksi töissä, noin 0,15mm joutu ottamaan.
Seuraavaksi ihmeteltiin apulaitteita ja termarikoppaa sekä koneen korvakoita. Apulaitetelineestä tuli rälläköityä aika reilusti tavaraa pois jotta termarikotelo mahtui sellaisenaan paikalleen ja koneen korvakoille joutui lohkoon kääntelemään muutaman kierteen lisää, että sai kaikilla pulteilla kiinni.

Hain myös uudet ohjuriholkit siniseltä kun ei irronnut ehjänä, että sai kannen oikaistua.
Seuraavaksi vois pulttailla kannen kiinni ja etsiä T6 koneen alarissan ja dampperin (käyköhän muista etuvedoista?), sekä ostaa vesipumpun ja jakopään niin alkais olee perus moottori nipussa. Muistaako joku ulkoa apulaitehihnan pituutta ilman ilmastoinnin kompuraa? Ainiin megan muunninpiirikin on kaverilla kolvattavana, eli jos tän sais talveksi vaikka leimalle.