käykö tuo k-jet vai pitääkö vaihtaa johonki muuhun, jos pistää turbon tohon b200e ?
haittaako korkeat puristukset jos ajelis vaikka 0.5 barilla ? Tai oikeastaan voisko joku kertoo mikä nois korkeissa puristuksissa on ongelmana turbon kanssa, kun en tiedä
?
Vaparin K-jetiin joudut hommaamaan ahtopainetta ymmärtävän
ohjauspaineensäätimenSe on "mötikkä" johon menee parit letkut ja sähköjohdot. Sijaitsee muistaakseni lohkon kupeessa mekaanisen pensapumpun tilalla. Osa voi olla vaikeasti saatavilla tai jopa kallis
Vakio määräjaka voi nipin napin riittää 200hv asti. Siitä eteenpäin 6- tai 8-koneen määräjakajalla
Lisäksi sytyksen alipaine kello pitää vaihtaa ahdoilla sytkää myöhästävään
Korkea puristus ei ongelma. Kääntää ruuvista lisää soppaa ja virranjakajasta vähemmän ennakkoa. Jos ei tepsi niin ruuvaa ahtoa pienemmäksi.