Race.fi  Puotilan autokorjaamo

850 -95 takaikkunanpyyhkin ja pissapoika

• 17 Vastauksia
  • 4449 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Vs: 850 -95 takaikkunanpyyhkin ja pissapoika
« Vastaus #15 : 11.09.2011, 22:57:19 »
Ei se ole kuin kosmeettinen haitta enään. Toimivuus tärkeä, varsinkin parkkipaikalla.

Poissa Phav

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 18.11.2011, 16:03:53 »
Mulla kanssa oli ongelmaa tuon takalasin pyyhkijän kanssa. Sieltä moottorin muovirattaasta oli boorit pois. Kokeilin liimailla, ja ei pysy alkaa pyörimään uudestaan tyhjää. Nyt toimii moottori ja varsi liikkuu, ainut että taitaa olla tuota hapettumisongelmaa tuossa pyyhkijän läpiviennissä.
Korjauksena tuolle rattaalle porasin akseliin rattaan reunaan 2,5mm reiän ja laitoin siihen liiman kanssa katkaistun pultin, ja rattaaseen tein uran tuota pulttia varten, jonka jälkeen akselin ympärille liimaa, ja akseli paikalleen. Seuraavana laitoin akselin pystyasentoon ja laitoin liimaa koko rattaan toisen puoliskon täyteen.
Ainakin toistaisesti on toiminnut. Liimana mulla oli Epoxyä.
Ps. liimahan laitettiin luonnollisesti sille puolelle ratasta jossa ei ole metallia... , samoin se pultti joka tuli akselin läpi.

Poissa jan2009

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 18.11.2011, 20:32:30 »
itse vaihdoin uuden moottorin takalasin pyyhkijälle,v70 124e motonet. sitten upotin sen pyyhkijän mekanismin öljyastiaan kokoaan pariksi viikoksi ja nyt toimii kuin unelma. aseöljyt on 15min apuja,se pitää kunnolla antaa liota öljyssä...

RallyBaron  Samppasport