Tämä kuulostaa järkevältä ja loogiselta. Pitänee huomenna yrittää testata. Jospa saisin sen liittimen sieltä näprättyä vaan irti.
Omakin ajatus oli että sais testattua kumpi on sökö, vai jopa molemmat. 
Kannattaakohan sitä pohkapeltiä (mihin kaasupoljin on kiinnitetty) yrittää alkaa irrottamaan?
Tuohon peltiin en osaa sanoa, kun itse olen temunnut V70 kanssa ja siinä tuo on vähän erilainen. Jos päädyt testailemaan puhallinta hyppylangalla, niin toki suurta varovaisuutta noudattaen. Puhaltimella on 40A sulake, joten se lyö mukavaa kipinää, jos jännite pääsee suoraan maihin.
Toimintaperiaate kuitenkin on sellainen, että syöttöjännite tulee esivastukselle ja ikään kuin maadoitus kiertää puhaltimen kautta maihin. Kaksi liittimen piuhoista siis käy puhaltimella. Olisiko ollut niin, että syöttöjännitteessä on keltaista ja punaista. Puhaltimella käyvät ovat enempi mustia piuhoja.
Se ohut piuha on esivastuksen ohjaus. Siinä pitäisi olla joitain 0 - 12 voltin väliltä riippuen mikä on pyyntinä ohjauspaneelilta. Itseasiassa tuo on kanttiaaltoa, mutta tavan yleismittari näkee sen tasajännitteenä.