Edittiä ja päivityksenpuolikasta tähänkin aiheeseen. Kirjoittelin tänne aikaisemmin miten allekirjoituksen rattorilla oli ollut huonoja lähtöhaluja ja tarjosin vastauksen myös miten sain uudelleen liikkeelle.
Ylläripylläri nyt näin pari kuukautta myöhemmin auto päätti jälleen jäädä pihaan nukkumaan talviunta oletettavasti, kun ei meinannut millään lähteä.

Otin taas silmän käteen ja lähdin katsomaan konehuonetta. Nopean päättelyn johdosta tulin siihen lopputulokseen että vika on edelleenkin mekaaninen ja liittyy pitkälti samoihin johtoihin mitä olin jo mielestäni fiksaillut aikaisemmin. Noh, tällä kertaa ongelma ei ollut isoissa johdoissa vaan niiden välissä kulkevassa pienessä herätevirtajohdossa, joka oli parhaat päivänsä nähnyt. Uus abikoliitin tuli laitettua (oli pienimuotoinen työmaa kun imusarja oli kivasti siinä haitolla), jonka jälkeen auto taas löysi itselleen liikkumishaluja rapsakasta pakkasesta huolimatta.

Käytin varmuuden vuoksi vielä sinisellä valohoidossa, pääasiassa vain lukemassa vikakoodeja/nollaamassa niitä ja tarkastuttamassa startin herätevirran kulun. Kaikki oli im Ordnung niinku sakemanni sen sanoisi, ja ei muuta kun kovaa ajoa.

Yksi ajoneston vikakoodi sinne oli tallentunut, mutta ei ollut aktiivinen.
Toivottavasti tämä nyt jotain poloista auttaa tulevaisuudessa, jos sattuu näinkin maaginen vika syntymään. Ollut melkoista onnea matkassa että näinkin vähällä rahalla ollaan Volvon kanssa selvitty
