0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
On meinaan komein 245 mitä olen ikinä nähnyt Onko paljon maavaraa etupalkin kohdalla? Kun omassa autossa on 5cm, ja näyttää korkeelta tähän verrattuna
Pidä itse, on tuo sen verran komia peli ettei tuollaisesta kannata luopua
Bingo täällä!kaikenlaisia vehkeitä sitä tulee hetken huumassa hankittua jos vaan volverelle sopii niin voisin tähän samaan topicciin päivitellä aina nyky kuulumiset?
Bingo täällä!kaikenlaisia vehkeitä sitä tulee hetken huumassa hankittua jos vaan volverelle sopii niin voisin tähän samaan topicciin päivitellä aina nyky kuulumiset?ps. osa syy täytyy laittaa turbo 242:n piikkiin, rakastuin tohon nappisilmä keulaan viikko sitten!
Jos tämä joskus tulee myyntiin niin otappa yhteyttä
Rohkea uusi onnellinen omistaja ilmoittautui! Kiitokset erittäin sujuvista kaupoista ja toivottavasti auto toimii vielä jatkossakin. Jännityksellä seuraan auton tulevia vaiheita. Minun puolestani saat jatkaa tässä samassa topicissa, ole hyvä vaan, estradi on sinun!
Onnittelut autosta. Nyt sä voit sen projekti 9 satkus laittaa kiertoon. Kun ei kuitenkaan ikinä valmistu.
Onnittelut uudelle omistajalle! Ylläoleva kirjoitukseni voinee olla osoitettu myös sinulle :hello:
Minun puolestani saat jatkaa tässä samassa topicissa, ole hyvä vaan, estradi on sinun!
Mä vähän säädin topiccia