Omaan silmään kaikista äänekkäin ryhmä täällä on nimenomaan se jolle tiiliskivimuotoilu ja 80-luvun ajo-ominaisuudet on se ainoa oikea vaihtoehto ja kaikki sitä uudempi automaattisesti paskaa.
Bingo! He ovat se ryhmä, jolle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
*
mun miälestä* Kehitystä on tapahduttava silläkin kustannuksella, että se ei miellytä kaikkia. Jos kehitystä ei tapahtuisi niin ajeltaisiin kaikki Ford Model T pickupeilla jos haluttaisiin kustata tavaraa jonnekin.
Vaikka muutama puristi vaihtaisikin kokonaan merkkiä, niin on tämä uusi tyylisuunta lyönyt sen verran hyvin läpi, että muilta merkeiltä siirtyy käyttäjiä Volvolle.
Ajeleehan jotkut uudella V40:pillä joka on lähinnä surkea vitsi farmariautosta (teknisesti viistoperä), mutta he ketkä ajavat sillä kokevat, että kyseinen auto täyttää heidän tarpeensa mainiosti.

Ja kuitenkin suurimmasta osasta autoista löytyy se vetokoukku, jos tulee tarve oikeasti saada tavaraa liikkumaan. Vaikka miten olisi farkussa tilaa, niin sinne ei esim. saa päältäajettavaa ruohonleikkuria jolla pitää käydä leikkaamassa mökiltä ruoho parin viikon välein. Tavallisen työnnettävän leikkurin kyllä saa taiteltua vaikka ja mihin autoon, mutta kun päältäajettavalla tuo toimenpide suoriutuu puoleen tuntiin vrt. työnnettävän 4:ään..
Tästä syystä laitatin tuohon omaan laitteeseen vetokoukun, vaikka sisällekin saa tungettua jonkin verran tavaraa. Mutta välillä tulee niitä tilanteita, että on oltava se kärry.
Mutta tuo on heti yksi asia jossa ykköskopan x70 EI ole edellä wanhanliiton takapotkuja -- päivittäinen käyttö sisältää useimmilla ihmisillä parkkiin veivausta tai siis x70:n tapauksessa vekslausta. Muutoinhan toki monessa asiassa mukavampi.
Epäreilu vertaus. Kaikkivoipa merikonttihan kääntyy ympäri markan päällä!
