Morjesta. Ongelmaa ja tahtoo hermo mennä. B200f alkoi varottamatta käymään huonosti lämpimänä. Kylmänä toimii just niinkuin kuuluukiin mutta lämpimänä ei. Sillon savuttaa paljon, tyhjäkäynti heijjaa niin alhaalla että melkein sammuu, ampuu imupuolelle ja ei kierrä kaasua painettaessa vaan röpöttää. Diagnostiikka antaa koodia 2-2-1 engine compensating for too rich or lean fuel mixture. Tulpat vaihdettu, koneen lämpötila-anturi vaihdettu, imusarjan tiiviste vaihdettu ja lambda vaihdettu. Lambda kylläkin se halvin tarvike joka on kolvattu vanhoihin johtoihin. Pöydällä liekillä testatessa molemmat, uusi ja vanha lamda, antoi oikeita arvoja ja autossa paikallaan lämmitysvastukselle menee virta ja maa on kunnossa. Silti jännite jää lukemiin 0.04V kun sen pitäisi käsittääkseni olla likeempänä 0.4V. Voiko lambdan toimimattomuus edes tehdä tälläistä? Ja MAFfin resistanssin mittasin ja oli ohjearvoissa.