Joo, kyllä komppaan tuota "jonitp":n tuskaa ihan täydellä sydämmellä.
Tullut tuolla aiemmin jo useamminkin esitettyä omat näkemykset asiasta, mutta kyllä vieläkin sen verran kommentoin,
että kyllä vaan on tämän tason, aiemmin ns. laatumerkkinä pidetyn kulkuneuvon laatu lässähtänyt aivan Lada-tasolle.
Ei voi käsittää, miten on voitu sössiä noin totaalisesti tällainen moottoritekniikan perusasioihin kuuluva asia kuin voitelu ja sen
valvontasysteemit - käsittämätöntä fuulaa. Kaiken h******n epämääräiset anturit (250€) vahtivat vaihtelevalla menestyksellä
öljymääriä eikä käyttäjällä ole mahdollisuutta edes todentaa toimintaa manuaalisesti, kuten tavisjärki sanoisi olevan jo ihan
luonnollistakin.
Lutraillaan sitten öljyjen kanssa ees & taas, että pääsisi edes jotenkin siihen faktaan käsiksi sen varsinaisen ongelman kuitenkaan
ratkeamatta todeten vaan, että anturihan se olikin kömö tai että oikeinpa se näytti, mottis on vaan horo vaikkei vielä sisäänajettu.
Jotenkin vaikuttaa vahvasti, että asiakaskunnan lammasmaisuutta tämä ihan kaiken pelleilyn hyväksyminen vaikuttaisi olevan.
Ilmeisesti kyllä tosin sekin vaikuttaa, että suurin osa varmaan leasing-autoja uutena eikä siten kukaan välitä mistään mitään,
kun varsin usein joku muu maksaa - ainakin epäsuorasti - kaiken tämän touhun viulut
Tuolla jossain kohtaa taidettiin tuoda esiin, miten tämä olisi hoidettu Ameriikassa, mutta taitaa vaan olla niin, että näitä kiisseleitä ei
taida siellä paljon esiintyä, jos nyt asia on oikein ymmärretty.
Jotenkin voisi arvella, että jos tällaista touhua esiintyisi sikäläisessä tuontiautokannassa, ei siellä taitaisi liikkua enää juurikaan
D-Volvoja ja tuskinpa muitakaan, kun vakuutusyhtiöt olisivat kupanneet Volvo-konsernilta jo aikaa sitten muutamat sadat
miljuunat joukkokanneasiakkaittensa lompsiin.
Tiedä olisiko jo sarkasmia, mutta saattaisiko olla yksi vahva (teko-)syy konsernin ilmoitukseen, että lopettavat polttomoottoriautojen kanssa pelehtimisen ja
siirtyvät suosiolla tuonne sähköautoilun maailmaan, siellä kun on vielä paljon opeteltavaa eikä kukaan edes huomaa, kun siellä haparoi muiden lailla...
Toivottavasti on V-ingenjööreillä watit, voltit ja ohmit ojennuksessa, ettei jatkossa merkkiuskolliset akunlataajat joudu ajelemaan palavilla soihduilla
