No niin, turbo rykästy eilen paikalleen ja tänään piti panssari käyttää irti ja kiriä letkuja. Yön yli seisotuksen jälkeen oli alla öljyä ja semmonen 200km tuli ajettua ja annettua tossua. Joko se turbo on ihan paska tai alipainekellon kalvo on sökö. Vieläkin siis kovia ahtopiikkejä tulee 
Mulla ainakin tokeni pahimmat piikit ja seilaukset uusimalla toi solenoidi, nyt (edelleen vakio ohjelma) piikki n. 1,4-1,5bar jonka jälkeen vetää tasaisesti 1,2bar.
Ja tämä mulla nyt ihmetyttää, onko välijäähy revenny?
Tämäkin vika mulla oli, parista-kolmesta kohtaa oli vaakatasossa pullahtanut silmin nähden. Jäähdyttimien alla olevan muovin kun poisti niin näki että kuuleri pullotti ihan reilusti alapinnasta. Tuon kanssa istui uusi paketti siististi, ainoastaan pidemmat pultit piti hommata (sori en enää muista mittoja):
http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgiTaisi olla tuo setti, en enää löytänyt sähköpostista vanhaa tilaustani...
Edit: Taisin mainita pulttien mitat jossain korjaamo-topicissa, mut eihän 15mm lisää paksuutta vaadi suuria insinöörin laskutaitoja...
Botnialla piti tulla turisemaan, mut en bongannut sua ennen kun oltiin jo lähdössä, silloin istuit autossa ja taisit osoitella meidän suuntaan kun poistuttiin

Noh, otetaan Alastarolla sitten uus yritys