Uretaanit löysi lopulta tiensä Postin pakettipisteeseen ja siitä kohti auton tukivarsia. Nämä on siniset eli näistä jämäkämmät - kovuus on 90 ShA. On nuo orkkispuslat kyllä käsittämättömän lerput mutta onhan nämä autotkin suunniteltu tehtaalta mukavuus edellä.

Etuset adapteritkin tuli lopulta valmiiksi, muutaman iterointikierroksen jälkeen. Pikkuisen sovittelua, vähän paperille piirtelyä, 3D-malli Creolla ja ei muuta kun vesileikkuri soimaan. Spacerholkit mitoitin myös luonnollisesti aluksi päin prinkkalaa ja nekin pääsi sorvaamaan uudet. Mutta lopulta tuli ihan hyvät. Maali niskaan ja kasaamaan.

Vanteetkin kävin menneellä viikolla tähän hakemassa. Yllättävän vaikea oli löytää vanteita missä tuo R-satulan ulkoreuna ei ota vanteen puolan sisäpintaan kiinni. Etujarrulinjoiksi saattaisivat mennä jopa 960 orkkikset jos pituus vaan riittää, liittimet kun ovat samat. Tosaalta mittatilaus-teräspunoksiakin saa nykyään aika sopivaan hintaan eri puolilta. Saapi nähdä. Mutta kevättä kohden ja kohta auto takaisin tassuilleen.
Jarrulinjoissa sinänsä ei ole sen kummempaa mutta erillisen jarrupaineen säätimen tarve (tai tarpeettomuus?) on hiukan mietityttänyt viime aikoina. Kuvittelisin että takajarrujen painetta pitäisi ehkä nyt tiputtaa hiukan, tai sitten ei. Saa kertoa kokemuksia

Jos paineensäätimen laittaa niin silloin takalinja menee hieman enemmän uusiksi.