Kun tämä projekti nyt kerran on projektipäiväkirja puolella, niin mennäänpä takaisin siihen mihin tämä projekti pysähtyi vuonna 2008.
Aikamatka alkakoon....
Keväällä 2012 tuli tehtyä loppullinen päätös siitä että nyt autoa on pakko alkaa rakentamaan, neljä vuotta oli odotettu inspiraation paluuta, ja turhaan. Kipinä piti siis herättää keinotekoisesti.
Oli aika hankkia uudet paremmat tilat rakenteluun ja siirtää auto sinne.

Uudella tallilla Huhtikuussa 2012 , etualalla kupla jonka rakensin välissä.

Paljoahan ei oikeastaan tarvitsisi tehdä että auto olisi taas tien päällä:
-Konehuoneen hiominen pellille
-Turhien reikien hitsaus umpeen (Akku ja pesunestesäiliö oli jo aikaisemmin siirretty takakonttiin, myös sähköt oli siirretty lokasuojien sisälle piiloon)
-Konehuoneen maalaus
-Uuden moottorin ja vaihdelaatikon asennus
-Moottorin sähköt
-Pidemmän perän asennus + kitkalukko
Konehuoneen pohjatöitä. Samassa rytäkässä lähti rumat rytyt pellissä jotka ovat tulleet tehtaalla peltiä prässätessä muotoon. Niitähän ei voinut jättää koska tämä osio jäisi näkyviin!



Alunperin ei paljoa pitänyt tehdä muuta kun ne pakolliset hommat että auton saa taas tien päälle, mutta jenkkikeulan nyt annoin itselleni anteeksi. Konehuonehan piti kuitenkin maalata niin se menisi sitten siinä samassa kun maalaisi uudet lokasuojat ja konepellin. Tämäkin oli suhteellisen iso päätös, koska koko autohan oli ajettu vasta alle 2000km sitten viime ylimaalauksen.
