Nostellaas vähä vanhaa ketjua kun tää Volvoilu on taas niiiin mukavaa

Tuossa joulun alla paukahti laturi 175tkm ajetusta autosta ja alkoi taas kupla nousta kun keväällä tuli isolla rahalla huollatettua kaikkea mahdollista.
No eilen päästiin taas asiaan, "moottorijärj. vaatii huollon" valo palaa ja ajaa autoa vikatilaan = tehorajoitusta päälle. Diagnoosiksi veikkaan urea/lisäainesäiliön ehtymistä, teki nimittäin n. 110 tkm kohdalla tasan saman jutun ja oireet oli samat. Korjaantuu uudelleenkäynnistyksellä mutta tulee hetken kuluttua takaisin.
Säiliön täyttö on ohjeen mukaan 60tkm välein, mutta eipä tuo näytä sinne asti riittävän - tyhmempi kysyy että miksi veetussa ei siihen säiliön tyhjenemiseen ole voitu laittaa jotain ennakkovaroitusta, kun suoraa lyö autoa nyt vikatilaan.
Yritin soitella eilen huoltoihin, mutta sielä on sen verta kiirettä tiellejääneiden kanssa että ei saanu ketään kiinni. Tee-se-itse täyttö ei tule kyseeseen kun ilmeisesti VIDA:lla pitää nollata ajotietokoneesta joku laskuri.
Katselin että marmorilla on nettipalvelun mukaan seuraava vapaa huoltoaika 1½ viikon päässä. Hajottaako miten pahasti hiukkaspöntön jos jatkan vain ajoa sinne asti? Talon ainut auto niin ei ole oikein vaihtoehtoja.
Ps. Uus laturi maksoi töineen vain 750 euroa, 180tkm huollolle tuo kayttoauto.fi arpoo 550eur hintalappua, mistä näitä oikein revitään?? Tosin eihän se oo kallista kun köyhille...
