0
0 jäsentä ja 20 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pakko kysyä että painonjakaumaako tuossa yritetään parantaa vai mitä etua on vetää kilometri uutta kaapelia? Ite pyrkiny pitämään varsinkin nuo päävirtajohtimet mahdollisimman lyhyinä...
V70 Tdi VINin mukaan -01. Polttaa sulakkeen #6 kun laittaa virrat päälle. Kaavioiden mukaan siitä menee piuha jotenkuten näin:Koodia: [Valitse]Päärele->Sulake->15/20:2 eli liitin sulakerasian päässä->53/314(junction point melkein eculla saakka)-> A)MAF pin 2, B)ECU A:17, C)ECU A:18, D)A:5->6/31pumppu(8/77), E)B:3->6/31pumppu(8/50)Tuossa hetken sen kanssa painin, ja irroittelin liittimet ja ecun, ei nalli nasahtanut. Liittimet ja ecu takaisin, lähti käyntiin, mutta hetken päästä sulake meni. Johtosarjavika? Vai mikä perkele siinä nyt olis?
Päärele->Sulake->15/20:2 eli liitin sulakerasian päässä->53/314(junction point melkein eculla saakka)-> A)MAF pin 2, B)ECU A:17, C)ECU A:18, D)A:5->6/31pumppu(8/77), E)B:3->6/31pumppu(8/50)
Voisko jompi kumpi noista pumpuista olla menossa? Johtosarjaakin vois epäillä mutta luulis sulakkeen palavan heti...
Joo siis kyseessä syöttöpumpulle meneviä piuhoja, noi oli vaan itelle muistiinpanoja niin en sen kummemmin enää katsonut kun liitin tuohon Sehän tässä nyt ihmetyttääkin kun se lähti kuitenkin vielä käyntiin.
Joku sellanen laite joka käynnistyy tai kuormitus nousee vasta startin jälkeen?
V70 - 06. Repsikan pyyhkijänvarren päältä läksi se suoja lentoon joka peittää sen kiinnitysmutterin jolla pyyhkijän runko on vivustossa kiinni. Onkos 01-07 kaikissa sama.
M90 ei käytä silmälaakeria
Ei käytäkkään mutta kytkimen keskitystyökalun takia sellaisen tarvitsen sinne. Kun vaikea keskittää kytkintä jos kampuran reikä on suurempi kuin kytkinakseli,Sain mitat selville. ulkohalkaisia 35mm ja sisäreikä 15mm Kävin hakemassa vaa paikallisesta putkasta 6202 laakerin hintaan 3e..
Jos '04 Xc70:iin vaihdetaan jakolaatikon booriholkki vaihtuuko haldex öljyt samaan rahaan vai tarviiko tilata erillistyönä?