0
0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tietääkö joku motonetin oe-laadun merkkiä?
Useimmiten Bosch tai Mann-Filter.
Ilmansuodatin?
Muistaako joku mihnä tosta solex cisacista menee letku tuosta nipasta(Kuva poistettu lainauksesta.)Elikä joku lämpö kompensoija tuo lienetIlmeisesti 87cm pitkä letku.
Tais löytyähttps://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=41652.0Eli joku lämpösen kelin käynnistyksen helpottaja juttu, lienet voi tukkia. Nyt mulla on siinä vaan tuo tumppi vapaana.
Roikkuu vapaana auton alla jossain vaihdelaatikon tienoilla. Näin ainakin omassa.
Tahtoo olla onkelmaa notta seisomisen jälkeen saa hangata hetken että käynnistyy, eli hävittää kammiosta polttoaineen johonnii, liekö tässä sitten syy täytyy kokeilla.
Itellä teki solexilla ja nyt tuolla weberin dgv:llä pitemmän seisomisen jälkeen ihan samaa, että saa sahata pitempään käyntiin, mutta kyllä se aina käyntiin kuitenkin tärähtää. En usko, että vika on tuossa, koska weberin asentamisen jälkeen ei ole ollut käyttöä letkulle.
Ihan kun valuttas polttoainelinjan tyhjäks tankkiin mutta laitoin siihen jo hanankin väliin ei vaikutusta. Pensaa suoraan kaasariin kaatamalla saa käymään ja jaksaa pumpata linjat täyteen ja jää käymään sitten normaalisti. Tämä päivän seisomisen jälkeen siis.
Miten 940 perän alumiinikannesta irtoaa nopeusanturi? Pyörii kyllä mutta ei lähde irti. Ei viittis hajottaa
Pultti irti ja vetämällä? Näin ainakin omasta läks.
Onko mekaaninen pumppu? Jos on, niin vaihtoon.
Ohan se jeesuksen aikanen pumppu siellä, varmaan orkkis 600tkm+++ ajettu Kaasarilta kun ottaa letkun irti kone käynissä niin kyllä pensso roiskuu ihan kunnollaVoihan se toki vuotaa johki tai jotain