0
0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
Onko samat ovipahvit V70 ja S80 uudemmat?
Klemmari?
Se painetaan siihen tötsään missä ei ilmeisesti kuuluis olla lemmaria mutta voiko se liitos löystyä vaan sen verra ettei pysy enää jolloin lemmari olis hätäapu?
Kuinka hyvin ton ylävesiletkun pitäisi pysyä tossa syylärin päässä? Tällä hetkellä pomppaa ylös hetikö lämmöt normaalissa ja heittää nesteet mäelle. Vai onko suora merkki kansipahvista, muuten ei oo vellit sekasin eikä käryttele jäähy nesteitäAutona -00 s40 2.0 turbo. Kuva lainattu netistä.
Lasketaanko tämä oranssiksi?
No onko tuo nyt sitten samanlainen suutin ?....Kooksi ilmoitettu tuossa 200cc/min.https://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae/Osat/Volvo/VOLVO-S70&V70&XC/1997_2000/Polttoainelaitteet/Suutin/Kaikki/ID-30901923/OEM-9454555/
V70 mk2 etuiskareiden yläpään kumien vaihto. Pitäisi saada iskarit irti ilman, että vetarin nivel purkautuu, niin mitäs kikkakolmosia tohon löytyy?Ilmeisesti jos napapultin irroittaa, niin pitäsi laittaa kasaan uudella pultilla? Saako noita pultteja edes mistään muualta kuin siniseltä?
koiranluu ja ne 2 pulttia joilla tolppa tulee olkaan kiinni vaan auki. Oli toki vähän ahdas paikka kohlon kokoisilla jousipuristimilla...
Mitenkä mä muistelen että en vetaria irrottanut navasta kun sukulaismiehelle vaihdoin yläpäät Alapallo, koiranluu ja ne 2 pulttia joilla tolppa tulee olkaan kiinni vaan auki. Oli toki vähän ahdas paikka kohlon kokoisilla jousipuristimilla...
Siis ei sillä, että se vetari tartteisi saada irti navasta iskarin irroitusta varten, vaan sen takia ettei sisempi nivel purkautuisi vääntäessä olka-akselia/tukivartta.Tiedä sitten kuinka isot mahdollisuudet tohon nivelen purkautumiseen on, mutta monet siitä tuntuu varoittelevan
Katoin omasta -00 2.0t niin klemmari vain termostaatin päässä ja tuo syylärinpää on työnnetty metallikauluksen sisälle. Metallikauluksessa alapuolella tuntuu ja näkyy auki oleva hahlo jonka tarkoitusta en tiedä. Jollain sen täytyy lukita itsensä, letkusta pää kulunut tai jotain puuttuu.