Morjesta taas raadille. Nyt kävi niin hassusti että rämäytin eilen volvon käyntiin. Pakkasta oli vielä se -23 ja ei ollut roikan päässäkään, jolla nyt ei taida olla väliä kun mittasin yleismittarilla töpselin päästä että mulla ei ole lohkolämmitin toiminnassa.
Ennen käynnistystä tein pari toimenpidettä: Ne kaksi ruuvia joilla puola on kiinni oli löysällä niin kirrasin ne, puola kuitenkaan ei ilmeisesti näiden ruuvien välityksellä maadoitu niin tällä ei tainnut olla käynnistyksen kannalta merkitystä? Nitkuttelin myös puolalle tulevia johtoja vähän. Tämän lisäksi hivelin sievästi sytkän pääteastetta nyrkillä ja nitkutin sille tulevaa liitintä, oon lukenut että näitä joskus menee? Miten todennäköistä on että tällä oli vaikutusta tuohon käynnistykseen?

Käytin myös impulssianturin liitintä irti mitatakseni sen toimivuuden, arvoksi sain karvan alta 170ohm joidenkin kahden pinnin väliltä joka on ilmeisesti hyväksyttävän rajoissa kerta vehkeet rokkaa. Tämä siis se joka on koneen takana yläpuolella mikäli nimitys on väärä.
Lähti ihan eka startilla ja akkukin oli vähissä, eli todella suuri ero edelliseen neljän päivän tuloksettomaan sahaukseen.
Auto on nyt ollut ajossa, toimii normaalisti ja on ollut kylmä, kuuma, ja siltä väliltä startteja. Olis kuitenkin hyvä löytää syyllinen tuohon käytökseen.
Lisähämmästelyä sen verran että löysin lohkolämmittimen sijaintia etsiessäni imusarjan alta johtosarjasta liittimen johon oli lyöty pätkä johtoa napojen väliin, onkohan tämä joku yleinen ohitus jollekkin vai mikä helvetti

Jäähdytysnesteen lämpötila-anturin päässä oli kuitenkin liitin, mikäli se on se joka on heti imusarjan alla keskellä. Liitin näytti saman tyyppiseltä kun ne jotka menee suuttimille, eli mustan värinen varustettuna metallisella lukitusklipsillä. Pitää ottaa kuva mikäli vaatii lisätutkimusta.