0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pultilla. Ja tuon joutuu kerran vaihtamaan 240 elinkaaren aikana.
Onko LH-Jetin vaparin ja turbon johtosarjoissa paljonkin eroja? Eli jos vuoden 1988 seitenkanttiin haluasisi vaihtaa B230F:n tilalle FT:n, niin ei vissiin johtosarjalle muutakuin turbon boksit päätyihin ja immun johtoa pitää jatkaa? Vai jääkö nyt jotain epähuomioon?
Vaparissa on tuo täyskaasukytkin käytössä mutta turbossa sen johto pitää ottaa irti
Tuossa meikäläisen uudessa V50:ssä on tuossa radiossa AUX-asento ja ulkoisen äänilähteen kytkentämahdollisuus.Voisko joku ystävällisesti kertoa mulle missä *%/&@+ssä se #*@*&%! töpseli on!
En puhu kun korkkarisaksaa...
Mä muistanu että se on tuontiauto. Löytykö? Siitä on kauan ku viimeks V50:llä ajoin, ainakin kuukausi
Noniin, pitäisi alkaa tuohon 945:een tekemään etujarruremonttia ja samalla vaihtaa jarrunesteen. Onkos tuolla nesteellä nyt jotain kriteereitä, kun on kytkin samassa ja ABS -jarrut? Eli ostanko motonetistä sitä perus DOT-4 -kamaa vai DOT-5ABS -kamaa?Ja etujarrupalojen valmistajanhan tietää sitten, kun löytyy sopivat?
paa kalleimat palat niin ei tarttee vikinä kuunnella
DOT 4 riittää, mutta halutessasi voit käyttää myös DOT 5.1 jarrunestettä. DOT 5 nestettä ei saa käyttää.
Jos lompakko antas myöten, eihän ne loppujen lopuksi kalliit sinisellä ole...