0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Peltisaksilla typistät pellin pulttien tieltä.
Selvä! Mites tommoseen asennetaan se anturin kehä jos nyt jostain vaan löydän semmosen?
Luulisin että seisominen on tehnyt painelaakerille "tehtävänsä". Itse jatkaisin ajamista ja seuraisin tilannetta. Tuurilla saattaa ääni loppua itsestään.
Hain moponetistä 242sen perään puslat. Kotona huomasin että pitkittäistukien puslissa on vastakkaiset sivut suoria. Kuitenkin vanhat puslat ovat pyöreät ja muistaakseni isommalla holkilla.. Jotta taisivat myydä väärät??
Ne on oikeeseen vuosimalliin ne tiimalasin muotoiset, pyöreät on uudempaan. Joku on siis vaihtanut ne ylemmät tukivarret uudempiin.
Eli pitää käydä vaihtamas nuo puslat. Mikähän on voinut olla syynä tuohon. 1984 tehty muutoskatsastus, missään ei tarkempaa mainintaa jotta miksi. Kain ne jtrafilla ostain kortistosta löytäis tiedot..
Jos on vanhoista mennyt päät soikeaks tms. eikä ole ollut tarjolla kun uudempaa mallia.
Nuo uudemmat puslat menee nopeasti entiseksi. Vanhat tiimalasit ei mene ikänä mikskään.
Ittellä kun menny noita puslia, niin monet kerrat tullu heitettyä vanhan mallin raktiotanko tilalle. Niissä kun ollut ehjä pusla valmiina. Helposti muuten saa reaktiotankon hajalle sitten puslaa vaihtaissa. Että tarkkuutta peliin. Ja tarkkana, että uusi pusla tulee oikeaan asentoon tankoon.
Mulla ei ole prässiä joten vien osat ja puslat laatikossa tutulle korjaajalle, pääsee helpommalla