0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Käykö miten m46 vaihdelaatikot ristiin? Itsellä kun on rutiseva loota bensan perässä niin, sopiiko esim dieselin loota kytkinkopan vaihdolla bensakoneen perään? Tai 240 m46 loota 740 bensan perään?
Mallisarjojen välillä keppiteline vaihtoon.
miten paljon keppitelineen mitta heittää 700 ja 200-sarjan välillä ? kun käveri nyt muistikin, että vissiin on 740 lähtösin vaihdelaatikko minkä sain ja nyt sitten rupesin miettimään, että tuleeko keppiteline sittenkin väärään kohti jos laittaa tuon mukana tulleen.
Mulla on 1030 perä 240ssä ja ulvoo kun painaa kaasua. Kytkin pohjassa loppuu äänet.Ilmeisesti pitää uusia sisuskalut? Onko helpompi remontti uusia koko perä? Lukkokin ois ihan jees ettei jää jumiin jokapaikkaan. Kertoisko joku konkari miten kannattaa toimia?
Ero huomattava. Taitaa olla luokkaa 10cm.
Mielestäni siinä ei ole säätöä, siinä on ne kaksi messinki pilliä muoviin valettuna. Onhan se aiemmin toinut normaalisti.
P0328 - Knock Sensor 1 circuit high inputP1010 - ...?P0135 - O2 Sensor Heater CircuitP0136 - O2 Sensor Circuit MalfunctionTuo v70 automaatti työnsi nuo koodit ulos kun Torque:lla ja bluetöötti mokkulalla kaivoin. Auto käy, cruise pelaa eikä käydessä pidä eritysemmin mitään erikoista rytinää.
Kummassa päässä kantta tuossa D24:sessa on lämpömittarin anturi, laturin takana vai tulipellin puoleinen ?
Kertokaapa että mitähän helvettiä Jakohihnasarja:https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/259114/480332?ajoneuvo=651Hihna ja kiristin erikseenhttps://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/255152/152267?ajoneuvo=651https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/255001/568009?ajoneuvo=651Onko tosi että erikseen noi on 15e halvemmat Vai onks tos jakopää setis muka jotain enemmän, itellä ei ainakaan tuu mieleen kun joskus oon tämmöseen jakopään tehnyt.