0
0 jäsentä ja 19 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nivoissa haitarikumi ja iskarin varsi (se ohut kiiltävä osa) on alaspäin (eli akselin puolella) ja paksumpi säiliöosa yläpuolella, normi iskarissa varsi on ylöspäin (eli korin puolella) ja paksumpi osa alapuolella. Jos siellä on nivot alla niin molemmille puolille pitää vaihtaa normi iskarit ja jouset, jos vaihtaa vain toisen puolen niin joustavat erilailla ja tulee sangen veikeä ajaa. Normi iskarit ja nivojen jouset ei pelaa yhteen, nivojen jouset ei kanna kuormaa ja pohjaa pienessäkin pompussa. Jos taas laittaa nivot ja normijouset niin tulee korkea kivireki, joka ei jousta mihinkäänpäin.
Voi kiitos vastauksesta, oli todella hyödyllinen! :hello:
kumpi työkalu sopii jarrusatulan ilmausnipan lämmitykseen, hitsipilli vai induktiokuumennin?Vai joutuuko kummankin jäljiltä vaihtamaan tiivisteet satulaan?
Pillillä oon vetäny ilmausruuveja punaseksi. Suurin vaara on polttaa letku poikki tai sulattaa suojakumit jos liekillä sohii mihin sattuu. Itse satula ei hehku mansikkana, vaikka ilmausruuvi hohkaakin, niin ei ole vaaraa tiivisteiden palamisesta.
Sopiiko -94 850:n 10-tappinen -98 V70 keulalle? Varmaan ainakin jtn antureita pitää vaihtaa jos on mahdollista.
Sopii. Ja muistaakseni se ohjaileva Fenix-lintukin oli samaa versiota.
Mistäs sen tunnistais että on sama? Kaasuläppä muuttuu sähköiseksi kun fenix vaihtuu?
No vaijerikaasuhan niissä on molemmissa. Ja 10V-koneessa ei koskaan oo muuta ollutkaan ku vaijerikaasu, Fenix poistu RN-moottoreiden tultua.Tarkistin vielä niin 850/x70 mk1 ei ole käytettykään muuta Siemensin ruiskua kuin Fenix 5.2:a.