0
Lasikuutio ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Taisitkin juuri kertoa syyn tuolle miksi se ei yleensä ottaen toimi Vaikka itsellä automaagi kaikkine p-lukkoineen niin käytän joka pysäköinnissä käkäriä, pysyy paikat herkempinä. Jumittuu vaijeritkin muuten ennen pitkää. Joku (sjos) sanoi aikoinaan että kun ostaa kunnon jarrukamat sinne niin ne ei muuta tarvi, tarkoittaen muita kuin niitä kaikkein halvimpia tarvikeosia.
ei siellä mikään jumissa ole, kaikki linkut jne liikkuu vaivatta. Ongelma tais selvitä, luultavasti se kuskin puolen "linkku/levittäjä" on kulunut alapuolen hahlostaan niin paljon että ei enää riitä kunnon pitoon.Ja kyllä ne on säädetty ihan oikein!
Niin siis ne kengät makaa toisista päistään sitä rajoitinmöhkälettä vasten, mutta levitin kolisee väljänä kenkien välissä?
jotenkin näin juu, ei siinä enää muuta ideaa voi olla koska repsikan puoli piti leimalla 2.0 ja kuskin puoli hemmetin paljon vähemmän. 70% ero mutta läpi meni tuon repsikan puolen ansiosta. ja koska se peruuttaessa menee lukkoon niin epäilen että se ei silloin ota kiinni sieltä levittäjän puolelta. en tiiä onko tässä mun teoriassa mitään itua mutta kuitenkin
Minkälainen tiiviste tai tiivisteet on 940 sarjassa konehuoneessa ikkunan alla ja millä kiinnikkeillä? Tilasin numerolla 6848718 tiivisteen ja on ihan eri näköinen, reiätkin vaikutta isoilta oikeille kiinnikkeille, kyseessä tuo seitensatanen. Muodon perusteella korvattu kaksi yhdellä.
940:ssä pitäisi kyllä olla samanlainen tiiviste. Skandix väittää samaa:http://www.skandix.de/en/spare-parts/body/bootlid-bonnet-doors-sunroof/bonnet/seal-bonnet/1031977/
Mitähän kautta s60 kiertää pakkivaloille virta? Niin ja -02 vuotinen.
Takaluukussa oleva rele/sulakekeskus..Vai olisiko peruutusvalon katkaisin död ??
Seiskaan tulossa bägillinen ratti, vakiona ei ole. Jätänkö vaan bägin johdot kytkemättä vai kannattaisko se koko paketti jotenkin purkaa irti ratista?Tarkoituksena siis minimoida se mahdollisuus, että se joskus laukee mun naamalle ajaessa
Itse ainakin oman mielenrauhan vuoksi yrittäisin purkaa sen kokonaan veks