0
0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
Milläs kansa tappelee auki sähköruutallisen 240:n tankkilaitteita? Sellanen metallireunushan tuossa on mikä lukittuu taitetun pellin alle... Onko noi taitetut pellit käännettävä nurinniskoin vai pitäskö aueta pyöräyttämällä (on ainakin jätte tiukas!)...
saako noita ees enää mistää?
...harjalaikkoja...Se kaikista kätevin tapa kiillottaa ruoste...
940 B230FK (531 kansi, VX3-nokka, kilon verran ahtoja, lastut) on muuttunut uskomattoman laiskaksi. Meinasi tulla 1.8 bensamersulta turpiin ja 1.2 TSI Golf meinasi päästä karkuun. Varsinkin alipainealueella tuntuu olevan melko hengetöntä. Mistä lähteä vikaa paikantamaan?
Juurikin näin. Jos haluaa tartuttaa maalia puhtaaseen metalliin, lähtisin ennemmin vaikka somalilaikkalinjalle.Työpaikalla on pistoolimallinen vinku, johon saa vaikka parin sentin levyisiä tyynyjä. En tiedä mistä ja mihin laitteeseen saa kiinni, mutta aika ahdasta koloa saa puhtaaksi.
Ihan päältä ei vuotaa muuten kuin jos kansi on halki. Kannen välistä (harvoin) tai yleisimmin pakkivalon anturin juuresta voi vuotaa, tai siirtotangon juuresta. Muuta paikkaa puolen välin yläpuolella ei oikein ole mistä voisi vuotaa.
Onko siirtotangossa mitään tiivistettä?