Onko L-liitin tuossa linkin kuvassa osa numero 7?
Kyseinen osa on ilmeisesti tankin läpiviennin päällä?
On ja ei, koska kuvat ovat suuntaa antavia.
Itse liitin on kyllä samanlainen kuin kuvassa.
Sijaitsee tankkilaitteen kannen päällä.
Painepuolen liitin on kiinni putkessa joka tulee tankkilaitteen kannen läpi, ja tankin puolella putkessa on letku.
Painepuolen L -liittimessä on alunperin vastakappale, joka lukitsee liittimen.
Itse liittimessä pitäisi olla kaksi o-rengasta omissa urissaan, liittimen sisäpuolella.
Omassa tosiaan oli se vastakappale halki, ja pelkät o-renkaat jaksoivat pitää muutaman sekunnin, ennen kuin 3 bar tuotto teki tehtävänsä, ja letku oli irti.
Tähän hätään ei ole kuvaa laittaa tankkilaitteen läpiviennistä.

Itse tankkilaitteen irroituksesta tämän verran vinkkejä:
- Muovinen kiristysrengas on hyvin todennäköisesti tiukassa, ja suosittelen avittamaan pykälöistä esim. jatkovarrella ja vasaralla.
- Kiristysrenkaan ottaa sivuun, ja kiinnittää vaikka nippusiteillä täyttöletkuun.
Seuraavaksi paluuletkun ja ja L -liittimen irroitus.
Paluuletkussa on läpiviennin läpi putken pätkä, ja klemmarillamilla siinä putkessa kiinni, mutta lähtee irti nysväämällä.
- Täyttöletku täytyy siirtää sivuun.
- Tankkilaite nostetaan kokeillen ja käännellen tankista.
Suoraan vetämällä ei tule ulos, vaan tankkilaitteen mutka pitää olla aika lailla sivulle. En nyt suoraan muista kummin päin tuli helpommin,
mutta saa ulos kun kääntelee tarpeeksi.
Alunperin polttoainepumpun johdot ovat suoraan kiinni pumpun navoissa.
Tarvike pumpuissa on liitin, ja kytkentää varten mukana tulevat liitin ja johdon pätkät.