Onko 700- ja 900-sarjan apurungoissa eroja?
Entä dieselissä ja bensakoneellisessa sama palkki?
Se apurunko, eli toisin sanoen moottorin tukipalkki, on sama kaikissa vinokoneisissa, ja deekuissa.
Dieselin etupalkissa on 8-tappiseen vinokoneelliseen se ero, että vasen moottorin tukikumi on kiinni "pahkassa", joka täytyy laikata pois, jos sen haluaa laittaa bensakoneiseen.
16-tappisessa on samanlainen palkki kuin deekussa (se pahka).
Omaan aikanaan vaihtelin juurikin deekusta peräisin olleen palkin, ja en sitten huomannut laikata sitä pahkaa pois, ennen kuin oli asennuksen aika...
Nyt jo naurattaa, mutta silloin ei, kun olin hiekkapuhaltanut, maalannut, ja ruostesuojannut koko palkin pahkoineen.

Se pahkallinen palkki näyttää tältä (takaa päin):
