Muutos 36 -> 40 tekee kuitenkin 23% enemmän jarruvoimaa. Vaikka tietysti jumiin ruostunut satula jarruttaa 100% vähemmän. Kyllähän kuivalla asvaltilla rauhallisesti ajaen pärjää vaikka vaan yks rengas jarruttais, mutta täytyy auton käyttäytyä järjellisesti äkkitilanteissakin.
Eihän turvavyötäkään laiteta kiinni vain silloin, kun aiotaan ajaa kolari.
Todettakoon tähän myös välihuomio, että tietääkseni pääsylinteri 7/9 on erona ainoastaan lähtöjen määrä piireille, mutta varsinaisia paineenrajoitusasioita tai muita ei näissä ole. Silti kun on tullut kaikki satulat emännän autoon huollettua läpi niin voi todeta, että kaikissa tilanteissa etupää menee ensin lukkoon, ja siinä on kaiken pienimmät etujarrut mitä seiskaan on laitettu, ja kaiken isoimmalla männällä olevat takasatulat. En koe vakio-osilla olevan mahdollista tehdä liian takapainoisia jarruja, mutta tuossa kyllä huomaa jo eroa siinä mielessä että myös takana jarrupalat kuluvat ja pienen huilitauon jälkeen takalevyistäkin ruoste häviää heti ekassa jarrutuksessa.