Bensanpaineet on siinä 3bar kokoajan, nyt kokeiltu 2 eri IMM. Jakajan kansi vaihdettiin äsken, ei apua. Nyt menee vaihtoon lämpötila anturinja lambda vielä. Ja pätkäsee yleensä siinä 2000-3000rpm. Juu ja auto toimi hyvin ennen lastuja, kokeilin toisilla ihan vakiobokseilla niin tekee edelleen samaa. Oisko hyvä idea olla hiljaa jos ei oo mitää vinkkejä 
Mittaa lämpötila-anturi EZK:n ja LH:n päästä. Ettei ole johtosarjavika.
LH:lla on myöskin oma maa, jonka puuttuminen saa aikaan jänniä asioita.
Mitään muita muutoksia autoon ei tehty kuin vaihdettiin lastut? Ja toiset boksit ovat samanlaisella moottorilla olevasta ja vakiot?
Kuvailemasi kaltaisia oireita on ilmennyt joillekkin lastuttaneille, joidenka lastut eivät ole säädetty oikein (tai säädetty väärää asiaa). Siksi ihan ensimmäisenä takerruttiin lastuihin ja kyllähän tuo hivenen oudolta vaikuttaa, että samalla hetkellä kun auto lastutetaan, tulee vika. Ei tokikaan mahdotonta, mutta outoa...
Onko bensanpaine siis kokoajan sen 3bar? Kun eikös sen pitäisi olla imusarjan paine +3bar? Eli jos ahtoa on 0,5bar niin bensan paineen kuuluisi olla noin 3,5bar?
Onko autossa vakio ilmansuodatin, vai IMMuun kiinnitetty "tötterö"? Joskus tuommoinenkin saa jänniä asioita aikaan (tosin tähän ei lastujen kuuluisi vaikuttaa).
Ja tekeekö vakio bokseilla saman vakio ahdoilla vai nostetuilla ahdoilla? Muistaakseni tuossa 1bar luokassa alkavat vakio suuttimet olemaan jo lähellä ylärajaa (tietävemmät korjatkoon).