Jumin voi aiheuttaa:
- Iskarin yläpää
- Rattiakselin ristikko (todennäköinen)
- Kulunut hammastanko
Toisen voi aiheuttaa:
- Jumiva iskarin yläpää + väljä tehostin
- Jumiva hammastanko + väljä tehostin
- Väljä tehostin
Minä rasvaisin sen ristikon ihan ensimmäisenä ja tunnustelisin tutinoita lisää. Jos edelleen "vapisee" käännettäessä, tarkasta tehostimen apulaitehihnan kunto ja kireys. Vuotaako tehostin öljyä/valittaako paikoillaan käännettäessä?
Mjoo, kurkkasin ajon jälkeen tuonne öljysäiliöön ja oli ihan niinku tuommoista ilmavaivaa havaittavissa (
http://i.imgur.com/MQsEkXr.jpg ). Eipä kyllä edes tikku kastunut, kun antoi tuon laskeutua. Pikkutilkan nyt ATF lisäsin, josko tuo ilmakin tuolta sopukoista häviäisi, vielä ei ihan hirveää muutosta tapahtunut.
Tarttee seurata mihin se on tuolta päässy vajenemaan.