Itellä volvo orkkis tulpat 60tonnin vaihtovälillä pelanneet hyvin. Ja mikä tahansa tiiviste paperinen moottorisilikonit vaan kulmiin jossa jyrkkä mutka lisätiivisteenä toiminu kunhan ei nokkapukit vuoda ni valuminen loppuu.
Liimaa laakeripukkien kulmiin, ei se muualle tarvii.
The Moose ehti ensin.
Käytössä ollut orkkis, bosch ja NGK, kaikki toimii. Perus boscheja varmaan eniten ollut, 4-kärkisestä en oikein tykännyt.
Tiivisteen kanssa kannattaa panostaa laatuun, niin ei tarvitse liimata. Huonompi voi tarvita liimatipat nokkapukkien nurkkiin.
Ohuen kerroksen olen itse laittanut silikonia ympäriinsä, ja laakeripukin kohdalle kulmiin vähän enemmän.
Nuo Acken mainitsemat Bosch 4 kärkiset on surkeat ainakin ahdetussa, meni 2 sarjaa alle 10tkm :/ Densoilla nyt menty jonkin aikaa ilman ongelmia.
Densot pelas mullakin vaparissa 60tkm helposti. Victor Reinz ja Volvon orkkis tiiviste on ollu parhaat tiivisteet omalla kokemuksella, muistaakseni Volvon tiivisteeseen en laittanu ees liimaa ja on kuiva 
Kiitokset vastaajille ja seuraavanlaista listaa olisi:
-Sytytysjohdot Bosch tai Boucigord
-Virranjakajan kansi Bosch
-Virranjakajan pyörijä Bosch
-Tulpat NGK
-Öljyn ja ilmansuodatin Valmistaja ??
-Venttiliikopan tiiviste Victor Reinz tms..
Noilla varmaan pärjää ensi alkuun..