0
B-Man ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
V70 2005 D5 polttaa latauksen merkkivaloa.Vaihdettu laturi, hihna ja kiristimet. Akku myös uusittu. Siitä huolimatta 13.3v tulee akulle latausjännitettä.Mitä seuraavaksi? Lisämaadoitusta akulta runkoon? Jotain muuta?Erästä vaihdokkia tuossa kyselin, ja siinä ois tuommosta vikaa.
740 M47 vaihdekeppi heiluu monttuun ajaessa, osittain normaalia, tuo heiluu mielestäni liikaa. Kepin alapuoliset helat vaihdettu ja tukikumi vanha mutta ehjä, mitkä muut asiat siihen vaikuttaa? Paljonko tarvike jarrupalat kestää edessä? Nyt liki 40tkm. ajettu ja jarrunestesäiliön pinta lähes alarajassa.
740 -91 lämmityslaitteen moottori pätkii asennossa 4, muuten toimii.Ilmastoinnin esivalmius autossa. Virtakytkin, esivastus vai joku muu vika?
Kerrotko tarkemmin miten pätkii?Etuvastus epätodennäköinen koska pienemmät nopeudet menee sen kautta ja 4. asennossa pitäisi tulla suora virta.
Vinokoneeseen jakopäätä vaihtamassa. Miten on mahdollista, että nokan ajoitusmerkki on 8hammassa pielessä, kun tuo kuitenkin kävi kohtuu normaalisti?
Tarkista alapäästä jako pikkurattaalta. Tai siis pikku hammashihnapyörältä. Ja kuva jakomerkistä eli line of truth löytyy täältä ja googlesta. B230 cam belt line
Juu. No veikkaileen joutuu mut sehän muuttaa nokan ajotusta myös. Voihan sieltä olla nokasta tappi pois kokonaan ja lyhyempi hihna yms erikoista.
Motonetissa myydään S60 I:een etupään kallistuksenvakaajan yhdystankoja alkuperäislaatuisina (21,90 EUR/kpl) ja Meyle HD -versiona (19,9 EUR/kpl). Meyle HD:lla on neljän vuoden takuu, mutta en tiedä, saako sillä takuulla oikeasti uutta osaa, jos vanha väljistyy.Kumpi noista kestää oikeasti paremmin?