0
Mustalaatikko ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Voin tehostinasiasta spoilata sen verran, että tehostimen pumppu on vakiotuottopumppu noin alueella 1000-oliskohan 7000rpm.
Noinhan sen tietysti pitääkin olla, muuten tehostus lisääntyisi vauhdin -> kierrosten noustessa, eli päinvastoin kuin olisi suotavaa.
Totta.Tosin takaveto -Volvoa saa vakioalustalla kuljettaa joka tapauksessa aika silkkihansikkain, kun nopeus ylittää 140 km/h.
Kui? Siellä 180-200 paremmalla puolen alkaa keula käymään kevyemmäksi.
Tekniikkaan mahollisesti liittyvä kysymys, eli minkähänkokoset kajarit on tuossa allekirjotuksessa mainitussa 2005vm s60 takaovissa? Jatkokysymyksenä että kannattaako vaihtaa ko. Kajarit parempaan vai laittaa uudet kajarit taakse hattuhyllylle, hattuhyllyllyllä ei siis kajareita ennestään. Piuhat näyttää hattuhyllylle tulevan mutta siitäkään ei tietoa että onko niissä mitään eloa.. Ps. Myös kiinnostaa että miten syvät elementit mahtuu etuoviin/takaoviin.
Jatkokysymyksenä että kannattaako vaihtaa ko. Kajarit parempaan vai laittaa uudet kajarit taakse hattuhyllylle, hattuhyllyllyllä ei siis kajareita ennestään.
Sitten on myös vaihtoehto kolme, että jättää ne takaämyrit kokonaan pois sotkemasta ja panostaa niidenkin osuuden hyvinsoivaan etupäähän, jos ei ole aivan välttämätöntä saada takapenkkiläisille omia kajareita.
850 jakopään osat, skandix.de meinasin tilata, mutta pitäis koota sieltä kun ei ollut valmista pakettia. Samalla tuli mieleen että onko muita paikkoja mistä kannattais oe tai hyvää tarvikekamaa tilata? Niin ja kannattaako se kiristin uusia jos ei ole edellisestä vaihdosta tietoa?