0
laatikkovika ja 13 Vierasta katselee tätä aihetta.
Löytyy varmaan monta aihetta tähän kysymykseen , mutta potilas on XC90 D5 185hpVaihdoin jo dpf paine-eron koska väitti että hiukkassuodatin täynnä ja ei oo enää herjannut sitä.Nyt antaa vikaa 1507 ja rankemmin kiihdyttäessä limp mode saapuu jälleen eikä ajamisesta tule mitään. Vikahan on nyt sitten mahdollisesti tukikumi, välijäähdytin, ahtoputkisto tai vaikka turbon säätömoottori on rikki.Tukikumin osuutta tukee kiihdyttäessä tuleva ravistelu.Kaasuttaessa ylimääräistä suhinaa ei kuulu mistään, ex S60 teki samaa kun ahtoäänenvaimennin(resonaattori) oli irti mutta tässä vehkeessä näytti olevan ehjä.Jotenka onko millanen homma vaihdella tukikumeja itse vai joutuuko soittelemaan pajalle?
Onko muilla ollu ongelmia hekon tupakkamuovien kanssa? Hirveä suhina kuuluu sisälle ja nyt peilit ei mahdu taittumaan kiinni. Volvo s80
Jotkut laittaa silikonitiivistettä, jotkut ihan kuivana. Mä oon niin hullu että oon sipassu locktitea.Mikäs vika vanhoissa vai haetko täydellisyyttä. Pönttö on pönttö, voithan koittaa jollain pestä, löpö, bensa tjs. Jos se on auki niin ei kai sitä vaihtaa tartte.Onhan uus aina uus mutta helposti menee raha hukkaan, mitä sitä ehjää korjaamaan.
Siniseltä tiskin tulpat, kestääkö vuottamatta jos laitan kuivana paikalleen? Liimoille ei ole paljon käyttöä, jää kuivamaan. Syöpynyt aika tavalla, ei viitsisi odottaa kun alkaa vuotamaan.
Ookkkei, mikä mahtaa olla o-renkaan koko?