0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
listat irti vetämällä, hioo pellille jussentukka laikalla ja tekee ruostesuojauksen + pohjatyät, pintamaali ja seuraavana päivänä lista takasi.
Hiekkapuhalla mieluumin jos vain suinkin onnistuu. Lähtee ruoste paremmin. http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2061.0Tuo on vaan aika hankala paikka, kun on ruoste päässyt tuonne pokkauksen sisään eli loppua ei näy
Ok, tattista! =)Joo, onkos muilla seiskanelikanttisilla kuskeilla kukkinut samasta paikasta? Täytyy yrittää ehkäistä kasvua
Volvo 740 B200F, AW-70 lootalla, mihin asentoon laitettan vetolevy kun kone on ykk -asennossa. Tällä tosiaan kiire, tääl ollaa jo kone levällääEli, mihin suuntaan se vetolevyssä oleva nuoli!
se on vähä nii että merkki kun merkki nii lähtee ruostumaa listojen alta
Mites tuo -97 940:sen raidetanko, ilmeisesti ZF kun kumin kiinnitys se reilu sentti tankoon mutta mikäs tuo trw mitä motonet tarjoaa myös? Mistä sen tunnistaa?E: siis CAM kun on tuo 13mm/M14 http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-2023niin mistä tämän TRW:n tunnistaa?http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=17-2823
Elikkä 88' 240 b200e ja viisivaihteinen loota .Ilmeisesti alakerta hajosi joten mitkä ovat kone vaihtoehdot jotka menisivät suoraan tai pienellä työllä paikoilleen ja miten katsastus asia ynnä muut.